Gamerklassen 2 - Skjulte fjender
Af: Helle Perrier, Jonas Wilmann (redaktør)
LæseprøveBeskrivelse
Han hører den først. De der tænder, der klik-klik-klikker, og de forsigtige skridt. Hurtigt tørrer han hænderne i bukserne og finder de rigtige taster på tastaturet. Pulsen stiger. Bloddrikkeren er allerede næsten henne ved ham. Hovedet på skrå og gule øjne, der ser begærligt på stakkels Nitram. Nitram begynder at skyde, mens Martin styrer ham sidelæns. Bloddrikkeren bliver ramt flere gange, men fortsætter ufortrødent fremad. Kuglerne flyver ud af de to pistoler. Nitram lader igen og igen. Martin og Jamal er noobs. De andre i Gamerklassen er totalt pro, så de to venner må både kæmpe for at overleve i spillet og for ikke at blive smidt ud af skolen. Det bliver ikke bedre af, at der er nogen, der er ude efter dem. En mystisk skygge med ravgule øjne begynder at liste rundt på skolen om natten. En skygge, der minder lidt for meget om en Bloddrikker fra Zombieræs. Snart må Martin og Jamal sande, at Gamerklassen er langt hårdere, end de troede.
Yderligere informationer
-
E-bog
-
EPUB (Reflowable)
EPUB (Reflowable)
-
Vandmærket
Vandmærket
-
92
-
KRABAT
-
9788793974104
-
29-03-2020
-
Skønlitteratur for børn og unge og sande fortællinger, Skønlitteratur for børn og unge: generel skønlitteratur, Skønlitteratur for børn og unge: action og spænding, Skønlitteratur for børn og unge: skolehistorier, Skønlitteratur for børn og unge: serielitteratur, Alderstrin: fra 9 år, Alderstrin: fra 10 år, Alderstrin: fra 11 år, Alderstrin: fra 12 år, Alderstrin: fra 13 år, Alderstrin: fra 14 år
Pris DKK: 60,00
Denne bog er enten DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout
Hvis bogen er DRM-kopibeskyttet eller har Fixed layout, skal du bruge et særlig program for at læse bogen. Se anbefalinger til specifikke programmer her: Værd at vide om e-bøger og lydbøger
OBS!
Denne e-bog er beskyttet med Adobe DRM beskyttelse.
E-bogen kan kun læses i Adobe Digital Editions eller Bluefire Reader.
E-bogen kan ikke læses på Kindle, i Adobe Reader eller i iBooks.
Læs mere om programmer og print af e-bøger her.